هدایای تبلیغاتی تاثیر بسیاری در توسعه نام یک کسبوکار و شناساندن آن به گروه مخاطبان دارد. بسیاری از بازاریابان به اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای رونق تجاری پی بردهاند و آن را در برنامههای استراتژی بازاریابی خود قرار دادهاند. قدم بعد انتخاب کالا به عنوان هدیه تبلیغاتی است. بودجه شما برای انتخاب کالا مولفه مهمی است. اما با بودجه کم هم میتوان هدایای پرکاربردی نظیر دفتر یادداشت تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی تهیه کرد.
دفتر یادداشت گزینه مناسب و موثری برای تبلیغات محسوب میشود. این هدیه تبلیغاتی در میان افراد محبوبیت زیادی دارد. اگر تصمیم دارید برای تقویت نام تجاری خود به کارکنان شرکت هدیهای بدهید یا هنگام ملاقات با مشتریان یا مشتریان بالقوه، تامینکنندگان و سایر افرادی که در رابطه با کسبوکارتان با آنها در ارتباط هستید محصولی با نام برندتان تقدیم کنید، به آنها دفتر یادداشت بدهید.
دفتر یادداشت تبلیغاتی همیشه همراه افراد است و نام برند شما را برای آنها یادآوری میکند. انجمن تبلیغ کالا در بریتانیا (BPMA) معتقد است هدیه تبلیغاتی باید دارای سه مولفه مهم شخصی، قابل استفاده و باکیفیت باشد. دفتر یادداشت همه این مولفهها را دارد و شما با چاپ لوگوی برندتان در آن کسبوکارتان را به مخاطبان یادآوری میکنید. معمولا افراد این دفتر یادداشتها را همواره همراه خود دارند و این باعث میشود مدت زمان طولانیتری نام برند شما در معرض دیدشان باشد.
دفتر یادداشتهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در اندازههای متفاوت و با جلدهای سخت و نرم تولید میشوند. قیمت مناسب این محصولات تقاضا برای آنها را زیاد کرده است. اما انتخاب نوع دفتر یادداشت به نوع کسبوکار شما بستگی دارد. به گروه مخاطبان فکر کنید که در روز چه فعالیتهایی انجام میدهند و کدام دفتر یادداشت برای آنها مناسب است.
نوع محیطی که افراد در آن کار میکنند و حتی شغلی که دارند و میزان نیاز به نوشتن در موقعیت شغلی مولفههایی است که باید به آنها توجه کنید. افراد در جلسات آموزشی، جلسات اداری، سخنرانیها، همایشها و حتی هنگام تماسهای تلفنی نیاز دارند مطالبی را یادداشت کنند. بنابراین قطعا از دریافت دفتر یادداشت استقبال میکنند. انتخاب هوشمندانه شما به مخاطبان نشان میدهد که برای آنها ارزش قائل هستید و هدیهای مناسب و کابردی برایشان در نظر گرفتهاید.
با هم انواع دفتر یادداشت را مرور میکنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. دفترهای یادداشت بر اساس نوع جلد، کاغذ، اندازه، نوع و جهت صحافی دستهبندی میشوند. جلد دفتر میتواند مقوایی، پلاستیکی، گالینگور، سلفون، پارچهای و چرمی باشد. رنگ جلد عامل مهمی در ظاهر آن است و باید با توجه به مخاطبان انتخاب شود. اگر قرار است این دفترهای یادداشت در اختیار جوانان و خانمها قرار گیرد بهتر است از رنگهای شاد و روشن بهره بگیرید. برای محیطهای اداری رسمی رنگهای تیرهتر و ظاهر سادهتر مناسبتر است.
ابعاد دفتر یادداشت معمولا در اندازههای 12 × 23 سانتیمتر، 12 × سانتیمتر، 8 × 12 سانتیمتر، 10 × 15 سانتیمتر و 7 × 10 سانتیمتر انتخاب میشود. قطع 10 × 15 سانتیمتر پرطرفدارترین و کابردیترین اندازه دفتر یادداشت تبلیغاتی به شمار میآید. صحافی دفترها به صورت چسبی، دوخت، فنری و سیمی انجام میشود و جهت صحافی به دو صورت عمودی و افقی صورت میگیرد.
شما میتوانید انواع دفتر یادداشت را با بهترین طرحها، رنگبندی، نوع صحافی، تعداد برگها و. سفارش دهید و نام، لوگو و حتی شعار کسبوکارتان را در آن چاپ کنید. نام برند شما به سه روش چاپ لیزری، سیلک و داغکوب بر روی دفتر یادداشت تبلیغاتی حک میشود.
دفترچه یادداشت چرمی در مقایسه با دفترهایی با جلد مقوایی یا پلاستیکی قیمت بیشتری دارد اما برای گروه خاص مخاطبان شما همچون مشتریان وفادار یا افرادی که در زمینه کسبوکارتان با آنها در مراوده هستید انتخاب مناسبی هستند. برای بعضی از این دفترها به منظور کارآیی بیشتر در قسمت داخلی جلد، جیبی در نظر گرفته شده که خودکار و کارتهای بانکی را میتوان در داخل آن قرار داد. با این دفترهای یادداشت معمولا خودکار تبلیغاتی هم ارائه میشود.
بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی
15 واقعیت جالب درباره خودکار که تا امروز نمیدانستید
آیا دفتر یادداشت تبلیغاتی برای توسعه نام برند شما مناسب است؟
یادداشت ,دفتر ,تبلیغاتی ,نوع ,× ,مخاطبان ,دفتر یادداشت ,یادداشت تبلیغاتی ,نام برند ,برند شما ,برای آنها ,دفتر یادداشت تبلیغاتی
درباره این سایت