بازاریابان باید از آخرین تغییرات و تحولات صنعت هدایای تبلیغاتی آگاه باشند و بدانند در داخل و خارج از کشور چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب میشوند و کدام یک از هدایای تبلیغاتی محبوب، نتایج بهتری در دستیابی به اهداف بازاریابی کسبوکارها به همراه دارند.
مهم نیست که چه میزان بودجه برای اهداف بازاریابی کسبوکار خود در نظر گرفتهاید، مهم این است از میزان هزینه درنظرگرفتهشده بیشترین سود را به دست بیاورید. حتی با هزینه کم ولی با استراتژی بازاریابی مناسب میتوان مشتریان زیادی را جذب کرد.
باید انتظارات مشتریان از هدایای تبلیغاتی را شناخت. آیا مشتریان بیشتر به هدایای تبلیغاتی کاربردی علاقه دارند یا تحت تاثیر زیبایی و خلاقانه بودن هدایا قرار میگیرند؟ نکته دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد سازگاری هدایای تبلیغاتی با محیط زیست است. ممکن است در غیر این صورت به نام تجاری شما لطمه وارد شود.
از شرکت در نمایشگاههای تجاری غافل نشوید
وقتی صحبت از بازاریابی چهره به چهره میشود تعداد کمی از رویدادها میتوانند با پتانسیل نرخ بازگشت سرمایه (ROI) یک نمایشگاه تجاری رقابت کنند. یک نمایشگاه تجاری باکیفیت با داشتن استراتژیهای مناسب بازاریابی و برنامهریزی دقیق میتواند نام تجاری شما را در مقابل مخاطب مشخصی قرار دهد که در جستوجوی محصول یا خدماتی دقیقا مانند محصول یا خدمات شماست.
با حضور در نمایشگاههای تجاری به منافع زیادی نظیر گسترش نام تجاری، تحلیل شبکه فروش، توسعه مذاکرات فروش و افزایش فروش و سود بیشتر دست پیدا میکنید.
هدایای تبلیغاتی محبوب در سال 2019
لیوان قهوه قابل بازیافت: با توجه به اینکه فروشگاهها و بعضی کافهها برای سرو قهوه از لیوان یکبارمصرف استفاده میکنند کسبوکار شما میتواند با سرمایهگذاری روی لیوانهای قهوه قابل بازیافت با چاپ لوگو و نام تجاری خود ارتباط مثبت و موثری را با مخاطبان خود برقرار کند.
یکی از مهمترین مزایای لیوان قهوه قابل بازیافت قیمت مناسب آن است. بنابراین با میزان بودجه مناسب میتوان تعداد زیادی از این لیوانها را تهیه کرد و در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار داد. این لیوانها با جلوگیری از استفاده بیش از حد از لیوانهای یکبارمصرف در شرکتها و سازمانها به حفظ محیط زیست کمک میکنند.
لوازم جانبی تلفن همراه: در حال حاضر که اکثر مردم دارای تلفن هوشمند هستند و در زندگی روزانه برای انجام کارها مدام به آن نیاز دارند انتخاب لوازم جانبی گوشی همراه به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان ایجاد ارزش میکند.
لوازم جانبی تلفن همراه مانند شارژر، قاب، پاوربانک و یا اسپیکر بلوتوثی و هدفون را با چاپ نام و لوگوی برند سفارشیسازی کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید. این وسایل کاربردی و پراستفاده هر روز در معرض دید مخاطبان قرار میگیرد و نام برند شما را به آنها یادآوری میکند.
محصولات سلامت: تنوع محصولات سلامت بسیار زیاد است. شما میتوانید از میان محصولاتی نظیر دستگاه تست قند، تبسنج، فشارسنج دیجیتالی، ترازو دیجیتال، جعبه کمکهای اولیه، ماساژور برقی و دستی، گجتهای هوشمند، قمقمه ورزشی و حتی بلیت استفاده از باشگاههای ورزشی یا استخر محصولی را انتخاب کنید و به مشتریان خود هدیه بدهید.
محصولات طبیعی: محصولات تبلیغاتی که در ساخت آنها از مواد طبیعی مانند چوب، مس، سنگ و چوبپنبه به کار رفته باشد بسیار مورد توجه مخاطبان قرار میگیرد. کیفیت این محصولات حرف اول را میزند و به مخاطبان نشان میدهد که برایشان ارزش قائل هستید. سازگار بودن مواد سازنده این محصولات با محیط زیست به رشد دید مثبت نسبت به برندتان کمک خواهد کرد.
فلش مموری تبلیغاتی: فلش مموری محصولی ارزان قیمت، کاربردی و دارای طول عمر مفید و طولانی است و میتواند به عنوان هدیه تبلیغاتی موثر به کار برده شود. شما به عنوان صاحب کسبوکار میتوانید اطلاعات ضروری، مفید و کاربردی درباره محصولات خود را به صورت فایل PDF در فلش مموری قرار دهید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. نام و لوگوی برند شما روی فلش مموری در طول زمان برندتان را به مخاطبان یادآوری میکند.
بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی
15 واقعیت جالب درباره خودکار که تا امروز نمیدانستید
آیا دفتر یادداشت تبلیغاتی برای توسعه نام برند شما مناسب است؟
تبلیغاتی ,مخاطبان ,هدایای ,تجاری ,محصولات ,هدیه ,هدایای تبلیغاتی ,را به ,مخاطبان خود ,قهوه قابل ,قابل بازیافت ,هدایای تبلیغاتی محبوب
درباره این سایت