ایجاد نام برند به عنوان ترویج یک محصول یا شرکت به وسیله تبلیغات و طراحی متمایز تعریف میشود. این راهی مهم برای ایجاد هویت کسبوکار شما و تعیین هویت خود در رقابت با سایر رقبا است.
ما در دنیایی از تبلیغات زندگی میکنیم. شرکتهای بزرگ هم از تبلیغات استفاده میکنند، بیلبوردهای اطراف هر بزرگراه را تزئین میکنند و شما نمیتوانید گوگل را بدون دیدن دستهای از تبلیغات جستجو کنید. تبلیغات در تاروپود زندگی روزمره ما بافته شده است. به عنوان یک کسبوکار شما باید به نحوی از موانع عبور کنید و اطمینان حاصل کنید که در مقابل هر رقیب دیگری در صنعت خود میایستید. راز مربوط به این موضوع یک مارک تجاری با کیفیت و تبلیغاتی هوشمند با استفاده از هدایای تبلیغاتی است.
در حالی که ممکن است راهی خوب برای تحت تاثیر قرار دادن افراد باشد، اما گسترش نام تجاری نیز زمانی که شرکت شما قصد ورود به بازار را داشته باشد، بسیار ارزشمند است. حالا وقت آن است که رازهایی در مورد این که چطور میتوانید برند خود را بسازید و موفقیت کسب کنید را به اشتراک میگذاریم!
نماد و لوگوی برخی از انواع برند چگونه هستند؟
شرکتهای تاثیر گذار زیادی وجود دارند که آنها را درست زمانی که به برندهای معروف فکر میکنیم به خاطر میآوریم. در اینجا نگاهی به ۱۰ برند معروف در این روزها خواهیم پرداخت.
دیزنی
تمام چیزی که در لوگوی خود دارد این است که خط پیوسته نمادی برای حرف D و یک قلعه سر به فلک کشیده شده که به معنای واقعی کلمه حس گرم و زیبایی را ارائه میدهد. دیزنی با ساختن جادو در اطراف همه چیز، مانند فیلمها و انیمیشنها و حتی پارکهای تفریحی خود موفقیت کسب کرد.
کوکاکولا
مردم به خاطر این که نوشیدنیها را دوست دارند، علاقه به جمع کردن یادگاریهای کوکاکولا دارند. استفاده از رنگ قرمز قوی و نوشتن نام برند با قلم شکسته بیش از 100 سال است که کوکاکولا را پیش برده است.
اپل
استیو جابز با معرفی لوگوی براق اپل به جهان در سال ۱۹۷۶ وارد دنیای شرکتهای فعال در تکنولوژی شد. ممکن است این شرکت در میانههای مسیر خود قرار داشته باشد، اما این شرکت بالغ بر ۱۷۰ میلیارد دلار تخمین زده میشود.
نایک
از نایک الهام بگیرید و "فقط این کار را انجامش بده" (Just Do It) وقتی که در حال ساخت برند خود هستید. این رهبر ورزشی موفق به کسب موفقیت از طریق شعار به یاد ماندنی، لوگوی ساده و تولیدات زیادی از محصولات باکیفیت شد.
گوگل
شما کار ساخت برند را به انجام رساندهاید وقتی نام برند شما به مدت بیش از ۲۰ سال تبدیل به یک واژه (به معنی جستجو کردن) میشود، این موتور جستجو از رنگهای روشن و یک رابط کاربر پسند استفاده کرده است تا اینترنت را سادهتر کند.
فورد
هنری فورد با معرفی مدل T در ۱۹۰۸، رفت و آمد را تغییر داد. از آن زمان، لوگوی بزرگ آبی به اندازه پای سیب خانگی تبدیل به یکی از معروفترین برندها در دنیا شده است.
FedEx
این کمپانی پست، بستهها را مهر و موم کرده و در سریعترین زمان تحویل میدهد و از سال 1973 فعالیت خود را شروع کرده است. این برند همیشه با خدمات سریع و قابل اعتماد همراه بوده است، که توسط یک تیر پنهان بین "E" و "X" در logo نشان داده شده است.
مکدونالد
مکدونالد در سراسر دنیا یک رستوران زنجیرهای غذایی سریع، مورد علاقه مردم است. دیدن کمانهای طلایی در لوگو آسان است و برای رونالد مکدونالد احساسات دلتنگی دوران کودکی را تداعی میکند.
تارگت
شرکت تارگت (به معنی هدف) در سال ۱۹۶۲ هنگامی که آنها لوگوی قرمز روشن خود را طراحی کردند هدف خود را اعلام کرد. تارگت یک شرکت خرده فروشی است و امروزه، این طراحی میتواند بدون نام فروشگاه پیام برند را برساند و هنوز توسط مصرف کنندگان شناخته شود.
استارباکس
علاقه مندان به قهوه و کافئین به خوبی با لوگوی سبز رنگ دایرهای این کمپانی فروش قهوه و مومات آن آشنا هستند به آن جذب میشوند. این شرکت در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد و به رشد خود ادامه داد و لوگوی سبز خود را به محصولات و لیوانهای خود اضافه کردد.
بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی
15 واقعیت جالب درباره خودکار که تا امروز نمیدانستید
آیا دفتر یادداشت تبلیغاتی برای توسعه نام برند شما مناسب است؟
برند ,یک ,لوگوی ,شرکت ,سال ,تبلیغات ,خود را ,نام برند ,که در ,شده است ,است که
درباره این سایت